Ставте складніші запитання,щоб отримати найкращі відповіді

В PravoSud™ система пошуку судової практики створена таким чином, щоб користувач витрачав мінімальний час на отримання необхідних даних. Розуміння змісту і контексту запиту користувача забезпечує швидке отримання більш релевантних результатів замість переглядання тисяч непотрібних документів

  • Інтуїтивний інтерфейс
  • Мінімальна необхідність фільтрів
  • Швидкі результати

Досліджуйте судову практику,знаходьте ключові тенденції, приймайте зважені рішення

Дані, необхідні для побудови правової позиції, знаходяться серед десятків мільйонів документів, які містяться в реєстрі судових рішень. Чи можливо одній людині самостійно прочитати все це, щоб бути впевненою на 100% у своїх висновках?

Аналітична система в PravoSud™ вивчає всю наявну інформацію без винятку. Зрозумійте, як складається практика, побачте, як саме цей суддя розглядає те чи інше питання, передбачте дії опонента. Такий поглиблений аналіз дозволяє спрогнозувати розвиток судового процесу, побудувати правильну стратегію та виправдати очікування клієнта.

  • Аналіз практики правозастосування
  • Можливість прогнозувати судовий процес
  • Оцінка ризиків
  • Інформація в зрозумілій візуальній формі

Отримайте найбільшу ефективність, поєднуючи можливості технологій і потенціал людського мозку

Ми вважаємо, що сучасні технологічні розробки мають не замінити людину, а вельми підсилити її можливості у сферах, які вимагають значного інтелектуального навантаження, як, наприклад, юриспруденція. Тому PravoSud забезпечує користувача багатьма додатковими можливостями, необхідними для повноцінної підготовки та ведення судового процесу

  • Формування аналітичних звітів
  • Моніторинг практики
  • Колективна робота
  • Створення власної бази знань

Досліджуйте ринок,використайте свої переваги, залучайте більше клієнтів

Виявляйте стратегічні можливості у бізнесі, знаходьте нових клієнтів, оцінюйте конкурентів та зрозумійте власну ефективність

  • Оцінка конкурентів
  • Створення презентацій
  • Управління очікуваннями клієнтів
  • Стратегія розвитку практики